چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

بلومبرگ تأیید می کند که اپل در حال آزمایش آیفون های دارای پورت USB-C است

۹۸ بازديد
به گفته مارک گورمن از بلومبرگ، اپل در واقع در حال آزمایش آیفون‌هایی است که به جای پورت‌های لایتنینگ به پورت‌های USB-C مجهز هستند. اپل قصد ندارد تا اولین بار تا سال 2023 از Lightning به USB-C سوئیچ کند، زیرا آیفون های امسال همچنان پورت لایتنینگ را ارائه می دهند.

آیفون 15 برای تغییر از Lightning به USB C در سال 2023
اولین بار در مورد تعویض احتمالی USB-C از مینگ-چی کو، تحلیلگر اپل، شنیدیم که اوایل این هفته گفت که اپل در حال برنامه ریزی برای کنار گذاشتن درگاه لایتنینگ به نفع پورت USB-C در مدل های 2023 آیفون 15 است.

شایعات بی‌پایانی در مورد استفاده اپل از پورت‌های USB-C در طول سال‌ها وجود داشته است، به خصوص پس از اینکه اپل شروع به استفاده از USB-C برای خط تولید آی‌پد کرد، اما تا کنون، اپل از لایتنینگ برای آیفون گیر کرده است.تعمیرات اپل واچ در کرج

اپل ممکن است به دلیل الزامات قانونی که می تواند در اروپا اجرا شود، در حال برنامه ریزی برای مبادله است. اتحادیه اروپا در حال کار بر روی قانونی است که اپل را ملزم به استفاده از فناوری USB-C در سری محصولات خود، در آیفون، آیپد و ایرپاد می‌کند.


در صورت تصویب این قانون، همه دستگاه‌هایی که در اروپا فروخته می‌شوند باید یک پورت USB-C جهانی داشته باشند، بنابراین اپل باید مدل‌های ویژه آیفون‌های USB-C را در اروپا ارسال کند یا به سادگی با لایتنینگ در سراسر جهان تعویض کند.

پورت‌های USB-C سرعت شارژ سریع‌تر و انتقال داده‌های سریع‌تر را امکان‌پذیر می‌کنند، به‌علاوه، آیفون را با مدل‌های مک و ‌آی‌پد که قبلاً از USB-C استفاده می‌کنند، هماهنگ می‌کند.

اگر اپل به USB-C تبدیل شود، گورمن می گوید که این شرکت با آداپتوری عرضه خواهد شد که به آیفون های USB-C اجازه می دهد به لوازم جانبی دارای پورت لایتنینگ متصل شوند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.